Czas realizacji zamówienia

Zakupów w naszym sklepie internetowym Shine Line można dokonać bez rejestracji, jednak rejestrując się 

otrzymasz liczne dodatkowe korzyści:

  • podgląd statusu realizacji zamówień,
  • podgląd historii zakupów,
  • brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach,
  • możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych.

 

 

Produkty znajdujące się w naszej ofercie dostępne są od ręki i wysyłka następuje od 1-3 dni roboczych. Jeżeli jednak realizacja zamówienia z jakiegoś powodu przekroczyła by okres 3 dni roboczych zawsze kontaktujemy się z klientem.

O każdej zmianie statusu realizacji zamówienia informujemy państwa e-mailem.

Po potwierdzeniu złożonego zamówienia, w ciągu 24 godzin (w dni robocze) przyjmujemy zamówienie do realizacji. Następnie czekamy na zaksięgowanie wpłaty jeżeli wybiorą państwo przesyłkę z przedpłatą na konto lub wysyłamy po spakowaniu zamówienia w przypadku wybrania formy wysyłki za pobraniem. 

 

Klient przy składaniu zamówienia wybiera formę wysyłki oraz  płatności za zamówienie.

  • W przypadku formy płatności przelewem, oczekujemy na zaksięgowanie przelewu z tytułu złożonego zamówienia na naszym koncie firmowym  w Idea Bank 48 1950 0001 2006 7634 6465 0002.  W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia.
    Po zaksięgowaniu przelewu zamówienie wysyłane jest wybraną formą wysyłki kurierem, paczkomatem Inpost bądź poleconym priorytetem Poczta Polską S.A.
  • W przypadku formy płatności przy odbiorze zamówienie jest wysyłane za pobraniem wybraną formą wysyłki kurierem, paczkomatem Inpost bądź poleconym priorytetem Poczta Polską S.A.

 

Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania lub uwagi związane

z funkcjonowaniem sklepu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi.


BIURO OBSŁUGI KLIENTA:

e-mail: sklep@shineline.pl 


tel: 504213667



Godziny urzędowania:
Od poniedziałku do czwartku: od 8.00 do 15.00

Piątek: od 8.00 do 13.00

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl